Επικοινωνήστε μαζί μας

divemag2009@gmail.com

Πέμπτη, 7 Ιανουαρίου 2010

RHXOPATIAS



4.15 το πρωί. Το ξυπνητήρι αδίστακτο κτυπά. Το ψαρευτικό ραντεβού έχει οριστικοποιηθεί στο λιμάνι της Ερμιόνης.
Εγώ ο Κυριάκος και ο Ανδρέας. Με συνοπτικές διαδικασίες ετοιμάζομαι και το ταξίδι μου αρχίζει.
Έξω σκοτάδι πίσσα αλλά εγώ εκεί. Ένα ψάρεμα με το φίλο Κυριάκο δεν είναι απλώς ψάρεμα αλλά μία απολαυστική περιπέτεια.
Τα χιλιόμετρα όσο πάνε και λιγοστεύουν και μετά από δυόμισι ώρες τα γέλια και τα πειράγματα προμηνύουν ένα καλό ξεκίνημα.
Ο καιρός νότιος νοτιοδυτικός δεν μας προκαλεί ιδιαιέταιρο πρόβλημα Φθάνουμε στο σημείο που έχουμε επιλέξει και πέφτουμε. Εγώ και ο Κυριάκος μαζί ο Ανδρέας λίγο πιο πέρα.
Τα ψάρια αρκετά αλλά φοβισμένα. Ίσως νοιώθουν την κακοκαιρία που έρχεται.
Μετά από δύο ολόκληρες ώρες το απόλυτο τίποτα.
Σκάροι μεγάλοι αλλά φευγάτοι όπως και οι σαργοί, που μα γράφουν κανονικά χάνοντας τους σε πιο βαθιά νερά.
Και ξαφνικά βλέπω τον Κυριάκο να βουτά και να επιμένει στο συγκεκριμένο σημείο.
Τι γίνεται έχεις πρόβλημα τον ρωτάω;
Το χτύπησα το ψάρι αλλά μου πήρε τη βέργα και βράχωσε μου λέει.
Και αρχίζει ένας αγώνας δίχως τέλος. Το ψάρι έχει βραχώσει για τα καλά με αποτέλεσμα να αρχίζουμε να κουραζόμαστε εμείς και όχι αυτό.
Μετά από αρκετή ώρα να και ο Ανδρέας προσπαθώντας και αυτός μαζί μας αλλά δίχως ιδιαίτερο αποτέλεσμα. Ασφαλίζουμε το ψαροτούφεκο και το σημείο και φεύγουμε. Με κατεβασμένα τα κεφάλια και βλασφημώντας τον κακό μας τον καιρό μπαίνουμε στη βάρκα για να πάμε σε πιο ήρεμο μέρος να συσκεφτούμε.
Τι ασκήσεις επί χάρτου μου λέτε και πράσινα άλογα.
Όλη η στρατηγική από το στρατό αναπτύχθηκε μέσα σε μισή ώρα.
Η απόφαση πάρθηκε δίχως δεύτερη κουβέντα.
Κατάληψη του λόφου συγνώμη του ροφού ήθελα να πω πάση θυσία.
Οι άντρες δηλαδή εμείς ετοιμαστήκαμε αυτοσχεδιάσομε και με ένα πρόχειρο κουπί που θα έπαιζε το ρόλο του γάντζου ανοιχτήκαμε ξανά ενώ ο καιρός είχε δυναμώσει.
Φθάνουμε στο σημείο παρακαλώντας για ένα θαύμα.
Στη θάλασσα πέφτει ο Κυριάκος και ο Ανδρέας, ενώ εγώ μένω στη βάρκα.
Και να το θαύμα έγινε. Με το που φτάνουν στο σημείο ο Κυριάκος μου φωνάζει χαρούμενος ότι το ψάρι έχει βγει. Γρήγορα γρήγορα μπαίνουν στη βάρκα και τα πειράγματα και τα γέλια αρχίζουν ξανά.
Επιστρέφουμε σε απάνεμο σημείο για τις καθιερωμένες αναμνηστικές πριν από την τελική επιστροφή. 6.700 Kg δεν είναι και μικρό ψάρι.
Χαλάλι του και ας μας παίδεψε το άτιμο.
Κυριάκο το έκανες πάλι το θαύμα σου άντε και στο επόμενο

Δεν υπάρχουν σχόλια: