Επικοινωνήστε μαζί μας

divemag2009@gmail.com

Δευτέρα, 15 Μαρτίου 2010

Τα σαργά κ η στήρα του Καζάζη...





Ο καιρός ήρθε στα ίσια του και έτσι βάλαμε πλώρη γι' αλλού....
Η θάλασσα ώρες ώρες θύμιζε λίμνη και η μέρα μας είχε τη σφραγίδα του ψαροτούφεκου...
Μακριά από τα σπίτια μας σε έναν κόσμο που πολλές φορές είναι τόσο αφιλόξενος που πρέπει να είσαι ψυχάκιας για να μείνεις κοντά του...
Καθόμουν πάνω στη βάρκα και κοίταζα προς τη θολούρα που καλύπτει το μακριά...μετά κοίταξα τα βράχια και έψαχνα να βρω που θα ήθελα να στήσω το καλύβι μου...να μείνω εκεί που όλα φαντάζουν τέλεια...(καλά...ξύπνα δικέ μου...)
Από την άλλη όμως έπρεπε να κάνω αυτό που έταξα στον Καζάζη....να πιάσω μια στήρα...
Η ώρα 5+ και στήρα δεν είχαμε....
Την είχαμε πέσει στους σαργούς και μας πήρε η ώρα...
Ο Λινάτσας είχε αρχίσει και τουρτούριζε....καλά, κι εγώ δεν πήγαινα πίσω....
Στις 2 πρώτες βουτιές....τίποτα....
Πω ρε πούστη μου...τι θα κάνουμε;
Πάω λίγο βαθύτερα...
Πριν ακουμπήσω στον πυθμένα τη βλέπω να ξεπροβάλει μέσα από το σκοτάδι....
Είναι απίστευτα ήρεμη και την "κλειδώνω" στα σκοπευτικά.....
Είναι η στήρα του Καζάζη...σκέπτομαι...ενώ αυτή όλο και πλησιάζει...
Την αφήνω να έρθει κοντά...τόσο κοντά όσο τα λαβράκια του "απαγορευμένου" Θερμαϊκού.... Μετά από λίγα δευτερόλεπτα το ψάρι είναι στην επιφάνεια....
Στη βάρκα ενώ εξηγώ στο Λινάτσα για τη στήρα του Καζάζη...χτυπάει το κινητό μου...
Είναι ο Πάνος που πήρε να μάθει τι έγινε....Απίστευτο....
ΦΦΦσσσσ....καλά που πρόλαβα λέμε γιατί άμα άρχιζε τα μπινελίκια του δεν μας ξέπλενε η θάλασσα όλη....
Άντε, καλές αναδύσεις...

Δεν υπάρχουν σχόλια: