Επικοινωνήστε μαζί μας

divemag2009@gmail.com

Σάββατο, 24 Ιουλίου 2010

Κι αν σου κάτσει;;;;;;;;


Την προηγούμενη βδομάδα πήγα για ενα ψαρεματάκι βόλτα καφέ....στην χαλκιδική πιο πολύ καφέ δηλαδή αλλά πάντα τα πράγματα βρίσκονται σε κάποιο ταμπούκι του σκάφους για παν ενδεχόμενο.

Η παρέα εγώ ο ξάδερφος μου και ένα ακόμα παιδί....
Και μετά τον καφέ.......είπα να κάνω μια βουτιά σε 2 μέρη!!!!! Η πρώτη μου επιλογή ήντανννν.....φοβερή!!!!!!!!!!!!!!

Το μέρος έχει μαυρίσει αλλα απο μικρά ψάρια εκτός απο εναν 7άρη ροφό.Οι σαργοί δε θα μπορούσα να τους χαρακτηρίσω αλλιώς εκτός απο τάκαρουςςςςςςςςςς.


1η βουτιά το ψάρι απ έξω αλλα πριν φτάσω σε όριο βολής μπαίνει μέσα....


2η βουτιά το ψάρι απ έξω αλλα..........


3η βουτιά το ψάρι....... Πάμε να φύγουμε ρε ξέδερφε βαρέθηκα....


Η δεύτερη επιλογή ήνταν......για το ανάθεμα.Πήγα σε ενα καινούργιο μέρος που δεν το είχα ξαναβουτήξει αλλα δεν μου άρεσε και πολύ.


Δεν πάμε αλλη μία φορά πίσω ρε ξάδερφε;;;


4η βουτιά το ψάρι πάλι απ έξω αλλα έχει ανέβει λίγο πιο ψηλά απο ότι ήτανε στις προηγούμενες βουτιές....αθόρυβο πλανάρισμα λίγο πριν χωθεί σταματάω τελείως έχοντας εξισώσει σχεδόν δύο φορές συνεχόμενες για να μην τρομάξει πιο μετά....το ψάρι ξαφνικά γυρνάει και με κοιτάει είμαι ήδη με καλή ταχύτητα στην αρνητική πλευστότητα και το πλησιάζω σε 2 δευτ. πάρα πολύ κοντά.....μετά πλέον όλα είναι εύκολα.


Βολή...ψάρι αγκαλιά στην ίδια βουτιά και επάνω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: