Επικοινωνήστε μαζί μας

divemag2009@gmail.com

Τρίτη, 20 Ιουλίου 2010

H εποπτεία του ζευγαριού


Είναι καλοκαιρινό σούρουπο και για άλλη μια φορά είμαι στη θάλασσα…

Το πολύωρο ψάρεμα σε σεβαστά βάθη και κόντρα στο ρέμα έχει γίνει πλέον εξαντλητικό και η ώρα της επιστροφής έχει έρθει στο προσκήνιο.

Στην πορεία μου για την επιστροφή η προσοχή μου αποσπάται από ασημένιες λάμψεις σαργών που χώνονται σε μια ρηχή πλάκα. Μια γρήγορη ανάσα και βρίσκομαι πάλι σε άπνοια να κοιτάζω το εσωτερικό της. Η βολή δεν αργεί να γίνει αλλά η βέργα σκαλώνει στο εσωτερικό. Η προσπάθεια μου να την ξεσκαλώσω στην ίδια βουτιά αποτυγχάνει. Ήρθε η ώρα να αναπνεύσω, είμαι ράκος! Το γαλακτικό στο σώμα μου μαζί με το ανεβασμένο διοξείδιο με κάνουν να αισθάνομαι σκασμένος!

Δεν μπορώ όμως να αναδυθώ… Η πετονιά του όπλου είναι μπερδεμένη πολύ άσχημα με το σχοινάκι του φακού ! Η έκκριση αδρεναλίνης μου «τρώει» ακόμα πιο γρήγορα τα χαμηλά αποθέματα οξυγόνου. Με αργές κινήσεις προσπαθώ να διατηρήσω τη ψυχραιμία μου και να το ξεμπλέξω. «Αν δεν τα καταφέρω θα τα κόψω όλα και θα ανέβω» σκέφτομαι ενώ το διάφραγμα μου έχει αρχίσει ήδη να ανεβοκατεβαίνει. Δεν χρειάστηκε όμως… Ευτυχώς ξεμπλέχτηκα και αναδύθηκα για την πολυπόθητη αναπνοή…


Η αλήθεια είναι ότι η βουτιά αυτή, αν και ρηχή, δεν έπρεπε να γίνει υπό αυτές τις προϋποθέσεις. Να τι μπορεί να συμβεί αν η πορεία επιστροφής μετατραπεί για μερικές στιγμές σε ψάρεμα χωρίς την εποπτεία του ζευγαριού…


Έκτοτε το σχοινάκι του φακού μου έχει αντικατασταθεί από ελαστικό σχοινί το οποίο έχει την δυνατότητα να φεύγει από το χέρι όταν χρειαστεί. Επίσης μπορεί κάλλιστα να εφαρμόζεται και στο μπράτσο όταν δεν πρόκειται να χρησιμοποιηθεί άμεσα.


Έτσι για άλλη μια φορά επιβεβαιώνονται τα λόγια του πατέρα μου «Στην θάλασσα και ειδικά στο ψαροντούφεκο θα έχεις μόνο τα απαραίτητα μαζί σου και αυτά τα απαραίτητα να μπορείς να τα ξεφορτωθείς εύκολα.


Τα περιττά και τα μη συμμαζεμένα πράγματα στη θάλασσα μόνο μπελάδες φέρνουν».

Καλό καλοκαίρι και καλές Αναδύσεις σε όλους !


Πάνος Ανδριανάτος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: