Επικοινωνήστε μαζί μας

divemag2009@gmail.com

Σάββατο, 23 Οκτωβρίου 2010

Δήλωση για τα σεμινάριο αναπνοών & χαλάρωσης Άπνοια with yoga του Μάνου Βλατάκη




Ιάσονας Κωστανάσιος:

Με το υποβρύχιο κυνήγι ασχολούμαι πάρα πολλά χρόνια. Ειδικά τα τελευταία 5 έχω καταφέρει να βουτάω με μεγάλη συχνότητα και εννοείται όλες τις εποχές του χρόνου. Οικογενειακό πάθος θα το έλεγα, αφού και ο αδερφός μου Αντρέας Κωστανάσιος, είναι στην ίδια φάση........

Αφορμή για να παρακολουθήσω το σεμινάριο του Μάνου Βλατάκη, δεν ήταν μόνο τα καλύτερα λόγια που έχω ακούσει από φίλους, αλλά και η ίδια η τοποθέτηση του αδερφού μου. Με τεράστια εμπειρία στο ενεργητικό του και πολύ υψηλές επιδόσεις, εμπιστεύτηκα τα λόγια του για το σεμινάριο, που το παρακολούθησε και αυτός και μου είπε: «Πρόκειται για ένα εξαιρετικό σεμινάριο πάνω στην αναπνοή και στην χαλάρωση, με γνώσεις που δεν θα έχεις την ευκαιρία να τις ξανακούσεις. 

Κλείσε θέση στο επόμενο και θα αντιληφθείς για τι σεμινάριο σου μιλάω». Όντως, στο επόμενο σεμινάριο αναπνοών και χαλάρωσης ήμουν κι εγώ μέρος της παρέας αρκετών ακόμη ψαροκυνηγών που δήλωσαν συμμετοχή. 
Όσο κι αν φανεί απίστευτο, με τις γνώσεις που αποκόμισα από το άπνοια with yoga του Μάνου, έμαθα τι σημαίνει χαλάρωση και τι αναπνοή και ας πίστευα ότι μετά από τόσα χρόνια στη θάλασσα και άπειρες ώρες ψαροτούφεκου, δύσκολα θα μάθαινα κάτι παραπάνω. 
Κι όμως έμαθα πολλά παραπάνω. Ο Μάνος, με τρομερή μεταδοτικότητα, μας πέρασε γνώσεις που αποτελούν προσπάθεια μιας ολόκληρης ζωής. Πολύ απλά, με ιδιαίτερη προσοχή στον καθένα ξεχωριστά, αν χρειαζόταν, έδειξε αναλυτικά τις αναπνοές και μας οδήγησε βήμα βήμα στην πλήρη αναπνοή. 
Όσο για τη χαλάρωση, ήταν ένα ταξίδι σε άλλους κόσμους. Ο πρώτος σεμιναριακός κύκλος άπνοια with yoga του Μάνου, αποτελεί ένα εξαιρετικό σεμινάριο για όλους τους ψαροκυνηγούς, όσο αρχάριοι ή προχωρημένοι κι αν είναι. Ανυπομονώ να κάνει και το δεύτερο σεμιναριακό κύκλο. Κλείνοντας θα πω με σιγουριά: Πήγα στο Μάνο με «άδειους» πνεύμονες και έφυγα με «γεμάτους». Συγχαρητήρια Μάνο, συνέχισε έτσι!


Για κρατήσεις θέσεων επικοινωνήστε με τον κ. Βλατάκη στο τηλ. 6948 204 808.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: