Επικοινωνήστε μαζί μας

divemag2009@gmail.com

Κυριακή, 16 Ιανουαρίου 2011

Μακαρονάδα διαίτης


Μπορεί να είστε σε δίαιτα, προκειμένου το καλοκαίρι να μπορέσετε να κυκλοφορήσετε στην παραλία άφοβα, αυτό όμως δεν... σημαίνει ότι τα γεύματά σας πρέπει να μοιάζουν με αυτά της καρδιολογικής κλινικής ενός νοσοκομείου.

Για παράδειγμα, δεν χρειάζεται να στερείστε την αγαπημένη σας μακαρονάδα, αρκεί να προσέξετε λίγο τον τρόπο με την οποία θα τη μαγειρέψετε. Δείτε την παρακάτω συνταγή και θα καταλάβετε.

Θα χρειαστείτε:

Υλικά

-1 πακέτο μακαρόνια ολικής αλέσεως

-1 κουτί χυμός ντομάτας

-2 φρέσκες ντομάτες

-1 ξερό κρεμμύδι

-Πιπεριές κόκκινες, πορτοκαλί και πράσινες

-Λουκάνικα με χαμηλά λιπαρά (0-3)

-Αλάτι, πιπέρι, ρίγανη, κανέλα, λίγο τυρί τριμμένο (με χαμηλά λιπαρά)

-2 κουταλιές ελαιόλαδο

-Μαϊντανός

Εκτέλεση

Βράζετε τα μακαρόνια σε σκέτο νερό χωρίς αλάτι. Συγχρόνως σε μια κατσαρόλα βάζουμε τις φρέσκες ντομάτες τριμμένες, το κρεμμύδι ψιλοκομμένο, τις πιπεριές σε ροδέλες, αλάτι, πιπέρι, και τα λουκάνικα και τα αφήνουμε να βράσουν για περίπου μισή ώρα σε μέτρια φωτιά. Στη συνέχεια προσθέτουμε τον χυμό ντομάτα συνεχίζουμε το βράσιμο για περίπου 15 λεπτά. Αφού κλείσουμε το μάτι της κουζίνας, ρίχνουμε το ελαιόλαδο. Στη συνέχεια ρίχνουμε μέσα στην κατσαρόλα τα μακαρόνια που έχουν ήδη βράσει, αλλά δεν τα έχουμε κάψει και τα ανακατεύουμε καλά. Σερβίρετέ τα με λίγο τριμμένο τυρί και θα έχετε ένα νόστιμο γεύμα με λιγότερες από 200 θερμίδες τη μερίδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: