Επικοινωνήστε μαζί μας

divemag2009@gmail.com

Δευτέρα, 24 Ιανουαρίου 2011

Αναπάντεχα ψαρέματα


...ένα χρόνο πρίν...
Ο Νίκος και εγώ πάμε για βουτιά, η μέρα ηλιόλουστη ότι πρέπει για βαρκάδα ! Πρίν φτάσουμε στην γλίστρα μου λέει,
 -‘’ Θές βαρκάρη; ’’  
-‘’ Τι  έπαθες ρε; ‘’
-‘’ Η αλήθεια είναι οτι είμαι λιγάκι μπουκωμένος  και ψιλο κουρασμένος... ‘’
Ξεκινάω λοιπόν με βουτιές σε γνωστές πέτρες αλλά ψάρια πουθενά ! Έπειτα απο 4 ώρες δεν είχα κάνει βολή !!!
Ανέβα μου λέει να πάμε στην τελευταία πέτρα και φύγαμε. Έτσι κι έγινε, φτάσαμε, πέφτω στο νερό, ψιλοκρύωνα κιόλας, χαλαρώνω και φεύγω.... φτάνοντας  λίγο πιο μακριά απο την πέτρα, αρχίζω να πλησιάζω....ανάβοντας τον φακό, μια σφυριδοκεφάλα σαν την δικιά μου με κοιτάει....αμέσως βολή δίπλα στο μάτι, θολούρα παντού και η βέργα έξω χωρίς ψάρι !!!!!
Απίστευτο....τρελάθηκα ! Χαλαρώνω ξανά και μετά απο 10 λεπτά ξαναβουτάω. Κοιτάζω μέσα και βλέπω το ψάρι τέζα, άμεση βολή στο κότσι και ξαφνικά συνειδητοποιώ ότι έχει μπλεχτεί το πόδι μου σε παραγάδι.....Παρατάω όπλο και ψάρι και προσπαθώ να ξεμπερδευτώ !!! Ένας αιώνας μου φάνηκε.....και ανέβαινα και ανέβαινα.....στην επιφάνεια είχε βουτήξει ήδη ο Νίκος με τα ρούχα και με είχε αρπάξει !
Του εξηγώ το σκηνικό και εφόσον αισθάνθηκα καλά έπειτα απο μισή ώρα ρίχνω μια τελευταία βουτιά να πάρω τουλάχιστον το όπλο, έτσι και έγινε έκοψα την πετονιά και άφησα το ψάρι με την βέργα...... η στενοχόρια δεν περιγράφεται...
...και τώρα στο σήμερα...
Ο καιρός έχει περάσει, ο τόπος δεν μας έχει δώσει ψάρι απο τότε και ήμασταν σίγουροι ότι δεν θα μας ξαναέδινε ποτέ !
Ο καιρός και πάλι ηλιόλουστος όπως τότε ! Αυτή την φορά ήμασταν και οι δύο έτοιμοι για βουτιά. Ρίχνουμε το σκαφάκι στην γλίστρα και ξεκινάμε... έλα όμως που στα πρώτα 10 λεπτά λειτουργίας του κινητήρα διαπιστώσαμε οτι τα είχε φτύσει το ιμπέιλερ !!!!! Τα νεύρα τσατάλια, το ψάρεμα χάλασε....
Χωρίς να έχουμε πλέον επιλογές αποφασίζουμε κούτσα κούτσα να πέσουμε στον γνωστό τόπο.
Πρώτη βουτιά ένας σηκιός στην ψαροβελόνα, δεύτερη, τρίτη, τέταρτη, βουτιά και ψάρι. Σφυρίδα ούτε για δείγμα ! Στην επόμενη ανάδυση του Νίκου μου λέει,
-‘’Έχει έναν ωραίο σηκιό στην πέτρα, κατέβα ! ‘’
Βουτάω και φτάνω σιγά σιγά στην πέτρα, βλέπω τον σηκιό να κοιτάει προς τα μέσα, σημαδεύω και ρίχνω ! Αρχίζω την ανάδυση χωρίς την βέργα με το ψάρι, αφού είχε σκαλώσει . Λέω στον Νίκο να κατέβει να βγάλει το ψάρι, αλλα τίποτα, τον βλέπω να ανεβαίνει άδειος !
-‘’Ρε σίγουρα σηκιό βάρεσες, αυτό χτυπιέται σαν θηρίο!!!!’’
-‘’Σίγουρα, αφού τον είχα μπροστά μου  .../@#$%*&!!!!!’’
Αρχίζω λοιπόν να πλησιάζω στην πέτρα και άκουγα τα χτυπήματα του ‘’σηκιού’’...., πιάνω την βέργα και καταλαβαίνω οτι κάτι μεγάλο έχει πάνω....τραβάω, τραβάω και τι να δώ.......ένας σηκιός γύρο στα δύο κιλά και μια σφυρίδα γύρο στα 10 !!!! να χτυπιούνται με τρέλα!!!!!!!Χαμός !
Ο Νίκος κατεβαίνει και δευτερώνει ανεβάζοντας το ψάρι μες την καλή χαρά !!!!!!
ΜΑΣ ΤΟ ΧΡΏΣΤΑΓΕ !!!!

stefanos tsagaroulias

Δεν υπάρχουν σχόλια: